Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris M'agrada. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris M'agrada. Mostrar tots els missatges

dissabte, 17 de març del 2012

M'agrada i no m'agrada (I)

M'agrada l'aplicació per iPhone de TimeOut Barcelona => Ganes infinites d'anar a veure l'expo de Goya al CaixaForum!

No m'agrada GENS el cafè Nespresso varietat aroma Vainilla => Ecs!