Recycled Label Paper II
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
M'agrada
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
M'agrada
.
Mostrar tots els missatges
dissabte, 17 de març del 2012
M'agrada i no m'agrada (I)
M'agrada l'aplicació per iPhone de TimeOut Barcelona => Ganes infinites d'anar a veure l'expo de Goya al CaixaForum!
No m'agrada GENS el cafè Nespresso varietat aroma Vainilla => Ecs!
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)