Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Restaurants. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Restaurants. Mostrar tots els missatges

dijous, 1 d’agost del 2013

Circ du Soleil a Andorra, i Pont del clop (Solsonès)

Fer un dia de festa entremig de setmana fa que treballar a l'estiu es faci menys difícil.
Fer jornada intensiva, malgrat que molts dies sigui intensiva i extensiva, també ajuda.
Fer les dues coses és un privilegi.

Aprofitant doncs un dimecres de festa, dimarts a la tarda vaig pujar cap Andorra. A les 10 de la nit tenia entrada per veure l'espectacle del Circ du soleil, Scalada, fet expressament per a promocionar Andorra per part del Govern Andorrà. Molt xulo i recomanable. De fet m'ha agradat més que no pas l'espectacle Corteo que vaig anar a veure l'any passat a Barcelona.. Més acrobàtic i dinàmic que Corteo. Impressionant els "Ot Pi", el gimnasta que es penja de les cordes i el del cub..

L'endemà, de compres (s'havia de fer), i al migdia cotxe avall cap a... Solsona per fer dues coses genials:
- dinar al restaurant japonès Kinoko. Restaurant increiblement bo, amb propietaris japonesos que viuen a solsona des de fa més de 20 anys. Un dia escriuré un post expressament per parlar de la propietària i cuinera que ahir em va dedicar un llibre que ha escrit de CUINA CATALANA :)


- excursió i bany al Pont del clop, a uns 10-15kms de Solsona.. Arribem al pont amb cotxe. Apaquem i vestits només amb el bikini/banyador i calçat per caminar pel riu, remuntem a peu un caminet al costat del riu fins arribar uns 3kms més amunt al riu de la Ribera Salada on ens posem dins el riu per desfer el camí fins el pont. Genial, malgrat lo freda que estava l'aigua.. se'ns havien fet les 7, ja no hi havia sol.. 



Escapada genial per fer vacances entremig de no-vacances

dilluns, 13 de juliol del 2009

Dia diferent


Com passar un dia diferent?
  1. Anar fins a Manlleu (comarca de l'Osona), uns 10 kms al nord de Vic.
  2. Donar un tomb per la seva plaça (no sé com es diu però us poso una foto).
  3. Visitar al MIT (no el Massachusetts Institute of Technology) sinó el Museu Industrial del Ter.
  4. Dinar al restaurant de productes ecològics que hi ha just davant el museu, a l'embarcador de la vora del riu Ter: amanides + pa amb tomàquet i embotit + gelat + aigua en canti o cervesa del Montseny o llimoneta (suc de llimona + sucre+ aigua +menta boníssim!!!), etc.
  5. Fer un tomb amb kayac o canoa al mateix embarcador (per només 3 €).
Jo hi he anat de dia, però diuen que les nits d'estiu són plenes d'activitats a l'embarcador!!

dimecres, 27 de maig del 2009

Restaurant Orgànic


Restaurant Orgànic
Junta de Comerç, 11 Barcelona (darrera mercat de la Boqueria)

Si als cambrers més lents i distrets del món, hi afegim que algú a mig sopar va dir "mireu! allà dalt a la biga s'hi passeja una rata" i que alguna crítica per internet comenta que van haver de marxar perquè havien trobat escarabats passejant per terra, podríem pensar que es tracta del pitjor restaurant del món.

Malgrat això, el local és ideal per a fer sopars en grup i el menjar és bo, en quantitat i de preu assequible: sopa + buffet amanides + segon plat + postres 20€.

En resum, els amos es deuen pensar que als vegetarians no els importa la presència dels "companys" d'àpat, i que al igual que a ells els passa, als clients vegetarians conscienciats pel patiment animal els sabria greu saber que en aquell restaurant s'ha matat a un pobre escarabat i a una pobra rata que passejaven per allà..

dilluns, 9 de febrer del 2009

Walt Whitman

Avui he anat a dinar al restaurant Whitman (C/Tossa de mar no sé quin número, Vilafranca). Tot i que m'havien dit que no era gran cosa (les paraules exactes havien estat que era pretenciós), jo he trobat el menjar molt bo, sobretot l'amanida de favetes i les postres: iogurt amb gelat de cafè. El preu també molt bé, 12€ i pico el menú. El que més m'ha agradat però ha estat la decoració del local. Tot blanc amb una pantalla en forma d'ipod gegant a una paret i música suau. Les parets amb frases escrites com a mà; frases del senyor Walt Whitman.

Mai m'havia parat a pensar d'on venia el nom d'aquest restaurant. Ara doncs no he pogut evitar buscar-lo a la wikipedia: Walt Whitman està considerat un dels poetes més influents nascuts als Estats Units (...).

Mentre dinava podia llegir davant meu aquest fragment:

" No deixis que el dia s'acabi sense haver crescut una mica, sense haver estat feliç, sense haver fet més grans els teus somnis. No et deixis vèncer pel desànim. No permetis que ningú et tregui el dret a expressar-te, que és quasi un deure. No abandonis les ànsies de fer de la teva vida alguna cosa extraordinària. No deixis de creure que la paraula i la poesia sí que poden canviar el món. Passi el que passi la nostra essència està intacta. Som éssers plens de passió, la vida es desert i oasi. Ens fa caure, ens colpeix, ens ensenya, ens converteix en protagonistes de la nostra pròpia història. Encara que el vent bufi en contra, la poderosa obra continua: tu pots aportar-hi una estrofa. No deixis mai de somiar, perquè en somnis l'home és lliure. No caiguis en el pitjor dels errors: el silenci. La majoria viu en un silenci aterrador. No et conformis." [Walt Whitman]

pd: l'home de la foto és el Whitman tot i que a mi em recorda moltíssim al Dumbledore!