Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Aleatori. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Aleatori. Mostrar tots els missatges

dimecres, 15 de maig del 2013

Canvi de plans

Quan els plans canvien inesperadament et veus de sobte amb un ventall de possibilitats al davant i no saps per on tirar. Tot un cap de setmana per organitzar.. mola!

Idees que ara falta entrellaçar:
- Dissabte 18 de maig és la Nit dels museus a Bcn
- Del 16 al 25 de maig fan un Outlet VIALIS i ARO a l'Hospitalet
- Cursa a algun lloc (Begues? Castellot?)
- Piscina i bici?
- Cine (alguna recomanació http://www.butxaca.com/ca/cine/estrenes? La caza ja l'he vista).

I mil coses que segur que em deixo.. i el millor és recordar que el dilluns és festa..

dimecres, 13 de febrer del 2013

2013

Em sembla que cada gener em passa.. no actualitzo el blog. Aprofito que sóc a l’aeroport de Madrid fent temps (o perdent-lo que és el que faig sempre als aeroports) per actualitzar-lo.

El gener és un mes curiós. Passa de tenir dies de festa a tenir dies d’stress. Bé, potser no és el gener el que té dies d’stress, sinó jo. Malgrat aquest inici semblant al de cada any,  aquest 2013  té pinta  a ser diferent. Apunta maneres. Ja va apuntar maneres el cap d’any. Maneres i tendència. Bilbao 2013. Inici d’any a Bilbao segurament significarà fi d’any a Bilbao.. Quan sigui el dia ja ho veurem però tot sembla indicar que hauré de millorar el meu castellà ;) però bé, ja arribarà el canvi, per ara la vida segueix i jo com sempre em perdo entre feina, sessions inacabables de cine i curses rares.

D’entre les pelis vistes darrerament i que no he comentat, un breu d’algunes que recordo:

-          Django:  Genial.Tarantino forever. Si amb kill Bill vaig sortir amb ganes de tirar patades a tort i a dret, de Malditor Bastardos hagués pelat nazis, d’aquesta vaig sortir amb ganes de disparar al cap de la gent. No em mal interpreteu, sóc pacífica totalment però és un geni en Tarantino.. Riure infinit amb l’escena del kukusklan que em recorda el gag del Buenafuente de “Caballeros de escocia”

-          Lincoln: Lliçó d’història americana que em convenia pq no en tinc ni idea. Lliçó de moviments polítics interessantíssima.. Lliçó de no donar per sabut el perfil republicà i democrata americà (i és que els republicans eren els que volien lluitar per l’abolició de l’escalvisme i no els democrates!).

-          Argo: ara no recordo si la vaig comentar ja. Fa tant que la vaig veure que a tall de recordatori: la realitat supera la ficció. Ben Afflek interessant as usual.

I altres coses vistes:

-          Teatre “Litus”: o jo em faig gran o aquesta obra és mooolt per joves de 20 anys i a mi em va avorrir com una ostra pq tot em semblaven tòpics i tenia unes ganes de que llegíssin les putes cartes que flipes.. Salvo la gràcia que em feia l’actor mediàtic de Malgrat de Mar que ara no recordo com es diu. No diré pas pq sé que és de Malgrat de Mar juas

-          Concert Albert Pla: simplement dues paraules:  GENI SONAT. Em va faltar una mica més de ritme, més cançons vaja i menys teatre.

Bé, fins aquí les opinions subjectives d’una pardilla que no té perquè compartir ningú més.

M’adono que cada cop dic més paraulotes.. males influències jiji..

Per cert! Ja tinc bambes de claus MIZUNO! Quan les tregui de la maleta faig una foto i potser la penjo. Ara toca volar a Marina d’Or i fer algun 800 o 1.500m.. que no em passi com amb les de basquet que les darreres encara estan dins una caixa gairebé completament noves..



dilluns, 24 de desembre del 2012

A question of time


Descobriments de dies de vacances avorrits. Sóc un cas i no sé estar de vacances.. A les 23h m'adormo al sofà i a les 6h ja em llevo com si fos un dia normal.. però bé, em serveix per fer descobriments frikis. Aquí van:
  • Tornar a escoltar Depeche Mode. M'he enganxat a Precious i A question of time. No paro d'escoltar-les en bucle..
  • Llegir articles genials a la revista digital modernita-ulleres de pasta JOTDOWN. D'allà he tret el video de la cursa final dels 800m llisos als JJOO de Munich 72' que he posat a l'inici.. Recomano llegir articles de forma aleatòria. Molt ben escrits i interessants tots els que he llegit.. m'hi estaria hores.. Val que a la portada hi ha una entrevista al Sala-Martin i que molta gent li té al·lèrgia..però fins i tot aquesta entrevista està molt bé.. Fixeu-vos en el detall de les fotos del fons del despatx del Sala-Martín d'una noia fent triatló.. imagino que és la seva filla.. 
  • Descobrir nous còmics. Ganes infinites d'anar a Norma Comic i comprar alguna cosa de Hugo Pratt i de Milo Manara (ehem ;) ). Quan acabi aquest post pillo el tren! mandra infinita però la gentada que hi haurà a Bcn..
  • Mirar trailers de pelis per decidir anar o no al cine. Estic entre anar o no a veure el Hobbit i De Oxido y hueso (m'encanta la Marion Cotillard), però és que després de veure The angel's share, no vull espatllar la darrera peli del 2012..


dimecres, 22 d’agost del 2012

Casualitats

Fa poc vaig explicar la meva tendència a conèixer gent especial.. Ara us explicaré una altra tendència estranya que tinc últimament: trobar-me gent coneguda pel carrer o llocs inesperats.
I direu: va, no té mèrit!

Ok, a Vilafranca potser no té mèrit, fins i tot per Vilanova i comarques properes, però és que els darrers mesos, sempre (i quan dic sempre, és sempre)  que passejo per Barcelona i/o llocs més llunyans  em trobo que algú conegut em crida pel carrer, o dins un avió a Bilbao, o en un restaurant a a Luxemburg o en un poblet petit a la comarca de la Conca de Barberà..

Al principi feia gràcia però ara comença a ser preocupant.
És de debó.. flipant.. i és que fins i tot anant a buscar uns amics a l'aeroport del Prat a les 23h de la nit d'un dia entre setmana, veig sortir per la porta el meu jefe! què hi fa allà??

I és que últimament quan vaig a Barcelona ja vaig pensant, a qui em trobaré avui? hi ha de tot: amics que fa anys que no veig perquè fa 5 anys que viuen a Madrid, familiars als quals no he vist en mesos, però just l'endemà de passar-hi un cap de setmana, ens creuem en un pas zebra, clients que conec de projectes al País Basc que me'ls trobo al Mercadona.. estic per fer una tesi.. with honors ;-) ..


dijous, 9 d’agost del 2012

La anciana que nunca jugó al tenis y otros relatos que sientan bien

Mai no és massa tard per tornar a començar.. Veure el títol d'aquesta cançó de Sopa de Cabra a la presentació del Skype d'un company de feina et fa venir al cap moltes coses.. quanta raó.. s'ha de ser sempre optimista..

I per optimista, el còmic melancòlic-preciós: La anciana que nunca jugó al tenis y otros relatos que sientan bien

Si teniu uns dies de vacances, aneu al Norma Còmics d'allà prop d'Arc del Triomf i compreu-lo :)
Primera recomanació per una setmana de vacances.

I ara m'ha vingut al cap la segona recomanació: si teniu uns dies, escapeu-vos i aneu a creuar nedant l'estany de Montcortés (prop de Gerri de la Sal) i a banyar-vos la "platjeta" del Noguera Pallaresa a la Pobla de Segur coneguda pels raiers.. simplement genial..
Necessito desconnexió.
I'm planning next week.. mai no és massa tard..

dimecres, 21 de desembre del 2011

Idees de negoci

Avui us presento dues idees de negoci o si més no dues iniciatives d'amics meus que s'han convertit en realitat. En un any de crisi, què millor que posar a la llista d'objectius per l'any vinent tornar realitat les nostres idees, els nostres somnis vaja.

A veure doncs si ens inspirem entre tots i som capaços de seguir l'exemple, o si més no que serveixi per felicitar-los :)

http://www.cuinarium.com/ Cuinàrium és una botiga online de productes d'alimentació amb una àmplia selecció d'aliments de gran qualitat impulsat per la Laura i la Marta. La Laura Vallejo s'encarrega d'enriquir aquesta selecció de productes i la Marta Galimany s'encarrega d'elaborar receptes amb aquests productes.
Llegir a l'apartat notícies coses com que han sortit a LaVanguardia, a RAC1, etc. m'ha fet il·lusió i sorprès alhora. Sou unes cracks!

icastellers és un joc per a iphone i Ipad d’Apple creat per l'Oscar Burgosque té per objectiu emular el món dels castells: crear una colla, assajar i construir castells a plaça. Ho dic tot sense haver jugat i quasibé sense haver-lo vist, per tant se'm pot corregir. Un altre crack vaja l'Oscar! Mira que vam estudiar junts però a mi no em feu programar això que segur que faig pinya (=penjo l'iphone i això que no es pengen) a la primera línea de codi.. :)

Apa, doncs, si no sabeu què regalar per aquestes festes aquí teniu dos exemples!

dimarts, 19 de juliol del 2011

Paraules

Tal com diu la cançó Me sobren Paraules d'Antònia Font "es diccionaris són plens de paraules gratis i certes" però curiosament avui he conegut una paraula que no surt als diccionaris, tot i que a Osona és ben coneguda:

FLOSTI: Nom que designa tot tipus d'estri, sobretot si és desconegut o estrany.
Ex: Quin flosti més estrany que t'has comprat!

M'encanta com sona.
El mateix devien pensar els propietaris de l'empresa TESEM de Torelló quan van crear el portal Flosty Pack Republic que ofereix solucions i components standard de packaging d'alumini per a la indústria de la perfumeria i cosmètica.

diumenge, 3 de juliol del 2011

divendres, 8 d’abril del 2011

Welcome to LastBegas

M'acabo d'inventar el títol del post. Vull dir que acabo d'escriure-hi el primer que m'ha vingut al cap i m'ha fet gràcia.


Aquest és un post d'aquells de "no sé què fer al tren". He decidit que escriuré un resum de coses que m'han sorprès aquesta setmana:


- Miss at la playa => com fer un blog amb 19 anys, sobre moda, sense ser-ne del "mundillo" i aconseguir que Custo i Levi's hi posin publicitat. El magazine de la vanguardia de no sé quin dia de gener parlava de la creadora, a un apartat anomenat Jóvenes Talentos.. quina enveja (no perquè jo vulgui pas fer un blog de moda, sinó pel fet que un hobby t'arribi a reportar ingressos..).


- Webs que regalen coses:

www.tampax.es: només cal registrar-se i t'envien en 3 dies 4 tampax + 6 salvaslips + descomptes per la propera compra (comprovat).


www.jocrecenbarcelona.cat: bitllet d'avió gratis, no sé on ni quan, si omples un formulari a la seva web (és d'Spainair la promo) . Ho acabo de fer i he rebut mail on posa que ja el tinc i que ja m'avisaran quan es llenci l'SpainairStar i accepti les condicions.. no se quines deuen ser però ja veurem.. per si de cas.. mai se sap!


-Fa dies que no faig cap cursa. Bé, si, la mitja d'Azcoitia-Azpeitia, on vaig fer marca!!! Ostres ara he pensat que volia fer un post sobre l'hotel on vam estar! increible! super maco, barat, amb unes vistes increibles, gent molt amable i un restaurant boníssim!Estava a Bidegoain, al barrio de Goiatz i es deia..let me think.. Hotel OLAZAL!!! Si aneu per la zona, no dubteu en allotjar-vos-hi. I de tornada, compreu formatge a Idiazabal :)

dijous, 10 de març del 2011

Camiseta Eduard Punset

He trobat aquesta camiseta (l'enllaç on comprar-la vaja.. tot i estar agotada) arran d'una invitació dels Becaris de lacaixa a una conferència de l'Eduard Punset (a la qual m'encantaria poder anar però es fa a Madrid..). No vaig mai a aquests actes, tot i que n'hi ha de moolt interessants, bàsicament perquè no conec ningú i no tinc massa temps que diguem..

El millor no és la camiseta (color bastant horrorós la veritat) sinó les frases que en ella s'hi llegeixen:

“Ninguna de tus neuronas sabe quién eres… ni le importa”

“hay vida antes de la muerte”

dissabte, 15 de gener del 2011

Tinc mal de coll

Remeis pel mal de coll: no cridar.

Què fer un diumenge al matí quan uns dolents han aclaparat els dorsals de Mollet:
  • Opció A: fer mandonguilles (de fet avui n'he comprat al Bonarea per 1€ cuites amb arròs al costat.. sempre s'han de tenir recursos per omplir el tupper.. una setmana de tupper es fa molt llarga.. malgrat que, ara que hi penso, aquesta setmana menjaré bastants dies menús!!)
  • Opció B: anar a córrer per Moja
  • Opció C: no anar a córrer per Moja per recuperar-me de la lesió isquiotibial
  • Opció D: avançar l'infinita feina (de la feina)
  • Opció E: endreçar la casa
  • Opció F: desembolicar un regal que no és per mi i instal·lar-hi els següents programes: office, ccleaner, defraggler, malwarebytes, acrobat, .. d'altres que ja aniran sortint sobre la marxa.
  • Opció G: preguntar-me com es fan els carquinyolis
  • Opció H: shoneta
  • Opció I: dutxar la purpu i el mariano
  • Opció J: descarregar les fotos que s'acumulen a la càmera des de la festa major
  • Opció K: membrillo, jaramillo, nutella vaia tela
  • Opció L: escoltar música rara del dave gahan (golden grahams)
  • PROU

divendres, 23 de juliol del 2010

coses que tenen els juliols

Els juliols fan fer llistes de coses. Sobretot quan esperes.

Coses que m'agraden:
- Macanudo (m'ha vingut al cap perquè primer he pensat en posar un grup que fos: "coses que passen ara"). Hauré d'esbrinar per quin número van a l'FNAC (aquell lloc que no visito des de fa segles.. )
- els Cheerios
- caminar descalça per casa
- anar a la piscina de 21 a 22 quan no hi ha ningú
- dormir en un llit dur
- tenir una llista de coses pendents, anar-les fent i anar posant-ne de noves
- tenir un arbre molt aprop de la finestra (si allargo la mà el toco)


Coses que enyoro:
- córrer
- que no parlem (potser perquè tampoc ens trobem mai)
- la cervesa (amb les clares havia oblidat que m'agradava i que de fet la trobava a faltar.. sona raro ho sé..)
- anar al cine (a veure quan puc tornar a conduir i hi puc anar. Shrek no sé què, Toy story3.. m'estan esperant..)
- que m'aconsellin música (jo sola sóc una mica negada..)

dimarts, 26 de gener del 2010

No hace falta decir nada más

CINE: 500 days of summer
Imprescindible. M'encanta l'efecte: expectation/reality que parteix la pantalla en dos i que permet veure alhora dos desenllaços per la mateixa situació.

CINE: Up in the air
Prescindible. N'havia sentit bones crítiques d'esquitllentes, tot i no arribar mai a saber què anava a veure. La veritat és que Juno (del mateix director) li dóna deu mil voltes i això que no hi surt el Clooney.

MÚSICA: Els Amics de les Arts
Imprescindible tot i que han de millorar molt el directe.
Anar-los a veure a un concert a Constantí implica tenir el Lluís Gavaldà literalment al costat :)
L'endemà vam esmorzar, ni tan sols vaig mirar-la i a l'hora de marxar ella em va fer un petó que encara no sé interpretar.

TV: Crackòvia
Imprescindible el capítol del 25/1/2010. Boníssims els dobles dels Manel!!
Ens ha costat deu i ajuda :D

dijous, 14 de gener del 2010

Coses sueltes

Fa dies que vull escriure sobre varis temes però no trobo el moment. Se m'acumulen les coses per fer, igual que se m'acumulen els plats a la pica.

Llistaré doncs els temes que tinc pendents així, si no ho acabo fent mai, almenys sabré que algun dia vaig voler parlar-ne.

Música (entre parèntesis la cançó que em té enganxada ara):
Llibres:
  • Egosurfing (ha guanyat el premi Josep Pla, no l'he llegit pas encara però en tinc ganes). De la noia, Llucia Ramis, que va escriure Coses que et passen a Barcelona quan tens 30 anys.
  • Porque somos como somos. Punset
Pròxima peli:
  • 500 días juntos (tècnicament la veuré d'aquí a 2 hores, però ja la puc posar a la llista)
Curses:
  • Pròxima 17 de gener: 3ª Cursa atlètica rural de Torà (algú vol venir? em toca anar sola..)
  • La que m'he quedat amb les ganes d'apuntar-me per overbooking: lamitja de Granollers
Filosofades:
  • Vehicle elèctric
  • Pearl Jam compensa les emissions de CO2 de les seves gires
Receptes de cuina (ràpida):
  • Creps (de mentida fent servir masses ja fetes) de bolets, formatge i nous
  • Verdura gratinada (no té més però està de muerte)
Llocs:
  • Cadaqués :_ )
Dalí


divendres, 18 de desembre del 2009

Avui va d'enllaços..

Si no sabeu què fer aquest cap de setmana podeu entretenir-vos una estoneta veient vídeos per internet.
Us en deixo dos:
  • Amb el permís del Carles em permeto el luxe de recomanar-vos: http://thefuntheory.com/
  • Amb el permís de lavola us remeto a veure: http://www.btvnoticies.cat/2009/12/12/el-negoci-mediambiental-de-les-plaques-solars-a-leficiencia-energetica
Ja està :)

dilluns, 7 de desembre del 2009

Avui toca: SUSHI

Aprofitant el temps lliure del pont, em vaig disposar a fer activitats poc usuals en mi:
  • Anar a collir olives! flipa lo lent que es va!
6 hores + 8 persones = 7 oliveres= 10 sacs de 50 kg = uns 50 litres d'oli
  • Cuinar sushi! Em va sortir boníssim!!! Modestia apart, s'ha de reconèixer que és molt fàcil i que tot el mèrit és dels ingredients i del kit per preparar sushi que venen a l'Esclat (tal com vaig comentar a un post anterior). Va perfecte perquè l'arròs que inclou ja va rentat i estalvies temps (en 20 minuts ho vaig tenir tot llest!), a més a més sobren algues nori per alguna altra ocasió (que és, a part del salmó, l'ingredient més car). El pack però és una mica escàs de vinagre d'arròs i soja (sort dels pots de kikoman que venen a qualsevol super!). Els ingredients frescos van al gust de cadascú, jo només vaig posar: salmó, palets de cranc, albocat i enciam (com a La Fàbrica), podríem dir doncs que vaig fer makis california i algun sushi de salmó amb l'arròs que em va sobrar.Aquí teniu els passos en forma de fotos.

dimecres, 24 de juny del 2009

Estiu

Fa dies que no escric; he anat posant post amb cartells de concerts però escriure, allò que se'n diu escriure, no ho he fet.

El motiu: ja tinc feina!
El problema: entre la feina, l'examen d'anglès i l'entrega del treball de recerca del Master doncs no tinc temps per res més (bé, a part d'un parell de casaments i celebracions vàries).

De fet, tampoc tinc massa cosa per explicar. Ni cines, ni llibres (des de nadal que tinc començat el segon de l'Stieg Larsson i no hi ha manera, i això que el primer mel vaig polir en 3 dies!), ni concerts fa dies. Espero però a partir de la pròxima setmana recuperar el ritme. I més si tenim en compte que treballaré cada dia fins les 3 a partir de dilluns! :)

Vull que sigui estiu!!!!!!!!!
Tonight tonight tonight I'm gonna be with you tonight!!!!!! papapara parapara

dilluns, 25 de maig del 2009

Sobre el cel i els supòsits impossibles

Avui toquen dues frases:

"Descartados los supuestos imposibles, lo que queda, por improbable que parezca, es la solución".
Arthur Conan Doyle (per boca del seu personatge Sherlock Holmes)

"Els homes dolents van a l'infern, i al cel els astronautes".
Ricard Planas (Director de la revista BONART)

La primera l'he trobada llegint un Magazine de La Vanguardia atrassat, del 17 de maig concretament, en una carta d'un lector que parlava sobre drogues. Si podeu llegiu aquest número del Magazine ja que, a part d'aquesta magnífica frase, té una entrevista a l'Haruki Murakami i un reportatge sobre energia solar i eòlica.

La segona l'he trobat al catàleg de l'exposició de pintura "Queremos princesas" del portuguès Rui Gomes, que fins el dia 14 de juny es pot visitar al Fòrum Berger Balaguer de Vilafranca. Imprescindible perdre's una estona en el seu univers màgic de floretes, frases voladores, lletres amuntegades, prínceps i princeses (per molt carrincló que soni). Rui Gomes va ser el guanyador del premi GO Caixa Penedès 2008. Aquí sota us poso una de les seves "princeses".

dimecres, 13 de maig del 2009

Andy Warhol



People sometimes say that the way things happen in the movies is unreal, but actually it's the way things happen to you in life that's unreal. The movies make emotions look so strong and real, whereas when things really do happen to you, it's like watching television -- you don't feel anything.

dilluns, 4 de maig del 2009

Infidels i Manel

M'he enganxat a Infidels. I això que al principi, entre que els dijous sempre hi ha coses a fer i que ja perdo prou el temps, vaig proposar-me no mirar-la. Però he caigut. I m'encanta. Em mola saber que no sóc l'única persona del món capaç d'agafar un pot de gelat del congelador i començar a menjar a cullerades.

M'he enganxat a la cançó el Mar dels Manel. No ho puc evitar. M'encanta, sobretot la frase: "Tu i jo i la nostra història".