El món és estrany.
Se'm tanquen els ulls de son. Per què em resisteixo doncs a anar al llit?
Escric el primer que em passa pel cap i no és el twitter això.
De fet no sé ni quasibé què és el twitter. Em cau lluny ja el món que va ser el meu món.
Escolto Hornbeam de la Neneh Cherry. Encara no m'agrada.
Subordinada substantiva d'infinitiu: Vull aconseguir aixecar-me de la cadira.
Afirmació: no m'agrada aquesta cançó.
Vindràs? misteri..
dissabte, 27 de febrer del 2010
diumenge, 14 de febrer del 2010
2 pelis més: KO i OK
Peli de diumenge a la tarda, que permet la desconnexió parcial de neurones i que et deixa la sensació de "sóc tonta" ja que veure-la al sofà de casa encara passa, però haver pagat 7 € per veure-la al cine doncs no calia.
Haver-la vist, em servirà, si més no, per no poder dir mai més que no he vist cap peli de l'ex-marit de la Madonna i per poder afirmar que el Robert Downey Jr (de fet el senior no sé ni qui és) em posa nerviosa.
Dues curiositats extretes de la viquipèdia:
Adventureland (de Greg Mottola)
El director de Supersalidos (peli que he de reconèixer que no he vist, entre altres motius per la mandra que genera el títol) ha aconseguit amb Adventureland fer una peli d'adolescents per a públic no-adolescent.
Haver-la vist, em servirà, si més no, per no poder dir mai més que no he vist cap peli de l'ex-marit de la Madonna i per poder afirmar que el Robert Downey Jr (de fet el senior no sé ni qui és) em posa nerviosa.
Dues curiositats extretes de la viquipèdia:
- La cèlebre frase Elemental, estimat Watson (Elementary, my dear Watson) no apareix mai en els escrits d'en Doyle.
- El personatge del Doctor House de la sèrie de TV House està basat en el personatge de Sherlock Holmes, i els seus guions segueixen l'estructura dels relats d'aquest.
El director de Supersalidos (peli que he de reconèixer que no he vist, entre altres motius per la mandra que genera el títol) ha aconseguit amb Adventureland fer una peli d'adolescents per a públic no-adolescent.
Genial la banda sonora i l'estil freak-retro dels personatges. És curiós que, tot i quedar-me una mica lluny ja això de l'adolescència, he vist trossets de la meva vida en algun personatge (no diré pas en quin/s..).
He llegit en algun blog que és una mescla entre Juno i Mallrats. Aquesta segona peli no l'he vista, però fent ús de la propietat transitiva, si Juno i Adventureland m'han encantant, hauré de veure urgentment Mallrats!
Una curiositat: existeix el parc amb aquest nom a l'estat d'Iowa, on el director va treballar fins als 20 anys (autobiografia??) però ha estat tan remodelat que la peli la van rodar a un parc decadent de Pennsylvania. S'hi haurà d'anar.. tot i que el Tibidabo té un aire semblant.. m'encanta.. mil vegades més que port aventura!
He llegit en algun blog que és una mescla entre Juno i Mallrats. Aquesta segona peli no l'he vista, però fent ús de la propietat transitiva, si Juno i Adventureland m'han encantant, hauré de veure urgentment Mallrats!
Una curiositat: existeix el parc amb aquest nom a l'estat d'Iowa, on el director va treballar fins als 20 anys (autobiografia??) però ha estat tan remodelat que la peli la van rodar a un parc decadent de Pennsylvania. S'hi haurà d'anar.. tot i que el Tibidabo té un aire semblant.. m'encanta.. mil vegades més que port aventura!
Dos apunts més de cine:
- he redescobert Cinema 3 i m'encanta!
- els Goya que just fan tonight fan mandra infinita
diumenge, 7 de febrer del 2010
Invictus
Imprescindible.
M'encanta el Clint Eastwood. Més de director que d'actor.
El Morgan Freeman la clava. És trist però em sembla que estaré un temps que quan senti el nom de Nelson Mandela li posaré la cara del Morgan Freeman.
Ara tinc ganes de llegir el llibre :)
I ganes d'anar a Sudàfrica.
I ganes d'aprendre més sobre la història.
I ganes de veure un partit de rugby
M'encanta el Clint Eastwood. Més de director que d'actor.
El Morgan Freeman la clava. És trist però em sembla que estaré un temps que quan senti el nom de Nelson Mandela li posaré la cara del Morgan Freeman.
Ara tinc ganes de llegir el llibre :)
I ganes d'anar a Sudàfrica.
I ganes d'aprendre més sobre la història.
I ganes de veure un partit de rugby
dimarts, 26 de gener del 2010
No hace falta decir nada más
CINE: 500 days of summer
Imprescindible. M'encanta l'efecte: expectation/reality que parteix la pantalla en dos i que permet veure alhora dos desenllaços per la mateixa situació.
CINE: Up in the air
Prescindible. N'havia sentit bones crítiques d'esquitllentes, tot i no arribar mai a saber què anava a veure. La veritat és que Juno (del mateix director) li dóna deu mil voltes i això que no hi surt el Clooney.
MÚSICA: Els Amics de les Arts
Imprescindible tot i que han de millorar molt el directe.
Anar-los a veure a un concert a Constantí implica tenir el Lluís Gavaldà literalment al costat :)
L'endemà vam esmorzar, ni tan sols vaig mirar-la i a l'hora de marxar ella em va fer un petó que encara no sé interpretar.
TV: Crackòvia
Imprescindible el capítol del 25/1/2010. Boníssims els dobles dels Manel!!
Ens ha costat deu i ajuda :D
Imprescindible. M'encanta l'efecte: expectation/reality que parteix la pantalla en dos i que permet veure alhora dos desenllaços per la mateixa situació.
CINE: Up in the air
Prescindible. N'havia sentit bones crítiques d'esquitllentes, tot i no arribar mai a saber què anava a veure. La veritat és que Juno (del mateix director) li dóna deu mil voltes i això que no hi surt el Clooney.
MÚSICA: Els Amics de les Arts
Imprescindible tot i que han de millorar molt el directe.
Anar-los a veure a un concert a Constantí implica tenir el Lluís Gavaldà literalment al costat :)
L'endemà vam esmorzar, ni tan sols vaig mirar-la i a l'hora de marxar ella em va fer un petó que encara no sé interpretar.
TV: Crackòvia
Imprescindible el capítol del 25/1/2010. Boníssims els dobles dels Manel!!
Ens ha costat deu i ajuda :D
dijous, 14 de gener del 2010
Coses sueltes
Fa dies que vull escriure sobre varis temes però no trobo el moment. Se m'acumulen les coses per fer, igual que se m'acumulen els plats a la pica.
Llistaré doncs els temes que tinc pendents així, si no ho acabo fent mai, almenys sabré que algun dia vaig voler parlar-ne.
Música (entre parèntesis la cançó que em té enganxada ara):

Llistaré doncs els temes que tinc pendents així, si no ho acabo fent mai, almenys sabré que algun dia vaig voler parlar-ne.
Música (entre parèntesis la cançó que em té enganxada ara):
- Love of Lesbian (Club de Fans de John Boy)
- Els amics de les arts (A vegades). Concert: Constantí el dia 22
- Egosurfing (ha guanyat el premi Josep Pla, no l'he llegit pas encara però en tinc ganes). De la noia, Llucia Ramis, que va escriure Coses que et passen a Barcelona quan tens 30 anys.
- Porque somos como somos. Punset
- 500 días juntos (tècnicament la veuré d'aquí a 2 hores, però ja la puc posar a la llista)
- Pròxima 17 de gener: 3ª Cursa atlètica rural de Torà (algú vol venir? em toca anar sola..)
- La que m'he quedat amb les ganes d'apuntar-me per overbooking: lamitja de Granollers
- Vehicle elèctric
- Pearl Jam compensa les emissions de CO2 de les seves gires
- Creps (de mentida fent servir masses ja fetes) de bolets, formatge i nous
- Verdura gratinada (no té més però està de muerte)
- Cadaqués :_ )
dilluns, 4 de gener del 2010
Avatar
En general m'ha agradat, però:
- No calia fer-la durar quasibé 3 hores..
- He tingut sensació de barreja entre Harry Potter i El senyor dels anells (perdó per la comparació..)
- Es fa pesat portar les ulleres de 3D però val la pena veure-la així
- M'encanta el bosc fluorescent :)
- Se'm fan pesats els marines
- He hagut de comprovar que Sam Worthington (actor protagonista) a la vida real no vagi també en cadira de rodes..
- M'he posat a buscar info sobre el plagi que se li otorga a Delgo i al relat Call me Joe.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)