diumenge, 29 de novembre del 2009
divendres, 27 de novembre del 2009
Recomanacions de divendres a la nit
Una peli: Celda 211 (m'encanta el Tossar..). Després de veure Àgora, Si la cosa funciona (la del Woody Allen que ningú recorda el títol) i This is it, haig de reconèixer que em quedo, i de lluny amb Celda 211 (no confondre amb 2012!!)
Una excursió: Estany d'Ivars d'Urgell (estany recuperat en un poblet al costat de Tàrrega, no trobareu turistes, ideal per escapar-se un matí de diumenge)
Un producte a l'armari demanant que el prepari: Pack per fer Sushi de l'Esclat (és cutre, ho sé, això de comprar el pack directament, però és que a Barcelona no hi baixo quasibé mai i vaig intentar comprar els ingredients per separat i, tant a l'Esclat com al Caprabo, ho venen tot, l'alga sushi nori, l'arròs, els condiments.. excepte el vinagre d'arròs!! o almenys jo no l'he sabut veure).
Un programa de TV: Redes (friki, si, però m'encanta en Punset i no sóc l'única... el mite dels pols oposats s'atrauen, és això, un mite.. ara entenc moltes coses..)
Una cursa pel pont del desembre: Tordera, Porqueres, qui sap..
Un post pendent: Anirem en vehicle elèctric?
Un concert: Depeche Mode 21/11/2009 a Barcelona (tot i que haig de reconèixer que el de Carcassone em va encantar mil vegades més, potser per la proximitat a l'escenari, la poca gent, que era el primer, el misteri del viatge, no sé... tot i que el repertori va ser quasibé exacte!).
dilluns, 12 d’octubre del 2009
Al cine altre cop
I aquest cop per partida doble:
- El secreto de sus ojos, amb un Ricardo Darin a qui ja se li comencen a marcar els anys al rostre, però que segueix sent l'eix central d'una pel·licula com les que sempre fa: mig-romàntica, força lenta, amb tocs irònics i que o t'encanta o no soportes. Es tracta d'una pel·lícula amb un final semi-previsible però que no per això deixa de sorprendre. Jo seguiré preferint Nueve Reinas...
- Malditos Bastardos (Inglourious Basterds) del Tarantino. Impressionant. M'ha encantat. El puto nazi s'ha de reconèixer que ho fa impressionantment bé. Quina ràbia que fa! Quin odi de tio! Genial l'escena del pastisset amb nata. Passeu de fer la cua per Àgora i entreu a la sala on facin aquesta! no us n'arrepentireu! això si, que no us faci res veure sang..
Jo seguiré fent cua per veure Àgora un altre dia, eh? I per la del Woody Allen també!
Marxo a currar!
Bona setmana a tutti. Serà dura després d'un cap de setmana genial: nova victòria, cursa a Breda (Ventdelpla juasjuas, cal fer una foto al bar tramuntana? siiiiiiiii) , cine, sopar, còmics, i sofà. Força.
- El secreto de sus ojos, amb un Ricardo Darin a qui ja se li comencen a marcar els anys al rostre, però que segueix sent l'eix central d'una pel·licula com les que sempre fa: mig-romàntica, força lenta, amb tocs irònics i que o t'encanta o no soportes. Es tracta d'una pel·lícula amb un final semi-previsible però que no per això deixa de sorprendre. Jo seguiré preferint Nueve Reinas...
- Malditos Bastardos (Inglourious Basterds) del Tarantino. Impressionant. M'ha encantat. El puto nazi s'ha de reconèixer que ho fa impressionantment bé. Quina ràbia que fa! Quin odi de tio! Genial l'escena del pastisset amb nata. Passeu de fer la cua per Àgora i entreu a la sala on facin aquesta! no us n'arrepentireu! això si, que no us faci res veure sang..
Jo seguiré fent cua per veure Àgora un altre dia, eh? I per la del Woody Allen també!
Marxo a currar!
Bona setmana a tutti. Serà dura després d'un cap de setmana genial: nova victòria, cursa a Breda (Ventdelpla juasjuas, cal fer una foto al bar tramuntana? siiiiiiiii) , cine, sopar, còmics, i sofà. Força.
diumenge, 20 de setembre del 2009
L'habitació de Verònica
Aneu si podeu al Club Capitol a veure aquest trama psicològic d'Ira Levin amb ritme de pel·lícula (90min).
La cançó Suzanne de Leonard Cohen (que també surt a la pel·lícula Salvador) fa posar la pell de gallina.
Qui és la Verònica en realitat????
pd: no m'agraden els puzzles
La cançó Suzanne de Leonard Cohen (que també surt a la pel·lícula Salvador) fa posar la pell de gallina.
Qui és la Verònica en realitat????
pd: no m'agraden els puzzles
diumenge, 13 de setembre del 2009
Cap de setmana Madrid
Quasibé un mes després, trenco el meu silenci. No ha estat per cap motiu en especial, simplement que, cansada de passar-me el dia davant l'ordinador a la feina, quan arribo a casa tinc poques ganes de posar-m'hi altre cop, ni que sigui per escriure al blog.
Tot de coses han passat, però em quedo amb el cap de setmana.
Faig un post telegràfic (sinó faré tard a la feina) que potser ampliaré més endavant (o potser no).
4:00 11/9/2009 Vilafranca
5:20 Ja no pot embarcar, hauria d'haver fet el Checking online (o com es digui) o arribar fa 5 minuts.
6:00 El meu avió s'enlaira sense mi.
Mai m'havia passat. Impotència i ràbia però cap a mi. Quin fallo més idiota.
15:30 Madrid. Per fi.
16:30 Sento arribar tard. Mil gràcies per esperar-me.
Passejo i passejo.
Dormo.
Caixa Forum Madrid: Camboya i Richard Rogers.
Cine VOS: El mapa de los sonidos de Tokio. Imprescindible. Enjoy the silence :_)
Penso en tu.
El Retiro.
Outlet Skunkfunk.
Passejo i passejo.
Dormo.
Tens el pis més maco del món.
Gràcies per acollir-me! El pròxim dia vull que hi siguis :)
L'AVE recupera els 15 minuts de retard entre Saragossa i Lleida. Llàstima. Aquest cop m'ha fet ràbia la puntualitat de Renfe, m'haguessin tornat el 50% del bitllet.
M'ha costat un ull de la cara el cap de setmana (el transport), però ha valgut moooolt la pena.
Dilluns altre cop.
Tot de coses han passat, però em quedo amb el cap de setmana.
Faig un post telegràfic (sinó faré tard a la feina) que potser ampliaré més endavant (o potser no).
4:00 11/9/2009 Vilafranca
5:20 Ja no pot embarcar, hauria d'haver fet el Checking online (o com es digui) o arribar fa 5 minuts.
6:00 El meu avió s'enlaira sense mi.
Mai m'havia passat. Impotència i ràbia però cap a mi. Quin fallo més idiota.
15:30 Madrid. Per fi.
16:30 Sento arribar tard. Mil gràcies per esperar-me.
Passejo i passejo.
Dormo.
Caixa Forum Madrid: Camboya i Richard Rogers.
Cine VOS: El mapa de los sonidos de Tokio. Imprescindible. Enjoy the silence :_)
Penso en tu.
El Retiro.
Outlet Skunkfunk.
Passejo i passejo.
Dormo.
Tens el pis més maco del món.
Gràcies per acollir-me! El pròxim dia vull que hi siguis :)
L'AVE recupera els 15 minuts de retard entre Saragossa i Lleida. Llàstima. Aquest cop m'ha fet ràbia la puntualitat de Renfe, m'haguessin tornat el 50% del bitllet.
M'ha costat un ull de la cara el cap de setmana (el transport), però ha valgut moooolt la pena.
Dilluns altre cop.
diumenge, 16 d’agost del 2009
Àustria 2009. BSO
Angels. Robbie Williams // Carmina Burana. Carl Orff
Hansel i Gretel. Joan Miquel Oliver // Moving. Macaco
Strange Love. Depeche Mode // Thriller. Michael Jackson
dilluns, 27 de juliol del 2009
"Hice la batalla del Ebro en alpargatas y sin cartuchera"

−
Subscriure's a:
Missatges (Atom)