diumenge, 13 de setembre del 2009

Cap de setmana Madrid

Quasibé un mes després, trenco el meu silenci. No ha estat per cap motiu en especial, simplement que, cansada de passar-me el dia davant l'ordinador a la feina, quan arribo a casa tinc poques ganes de posar-m'hi altre cop, ni que sigui per escriure al blog.

Tot de coses han passat, però em quedo amb el cap de setmana.
Faig un post telegràfic (sinó faré tard a la feina) que potser ampliaré més endavant (o potser no).

4:00 11/9/2009 Vilafranca
5:20 Ja no pot embarcar, hauria d'haver fet el Checking online (o com es digui) o arribar fa 5 minuts.
6:00 El meu avió s'enlaira sense mi.
Mai m'havia passat. Impotència i ràbia però cap a mi. Quin fallo més idiota.

15:30 Madrid. Per fi.
16:30 Sento arribar tard. Mil gràcies per esperar-me.

Passejo i passejo.
Dormo.

Caixa Forum Madrid: Camboya i Richard Rogers.
Cine VOS: El mapa de los sonidos de Tokio. Imprescindible. Enjoy the silence :_)
Penso en tu.

El Retiro.
Outlet Skunkfunk.

Passejo i passejo.
Dormo.

Tens el pis més maco del món.
Gràcies per acollir-me! El pròxim dia vull que hi siguis :)


L'AVE recupera els 15 minuts de retard entre Saragossa i Lleida. Llàstima. Aquest cop m'ha fet ràbia la puntualitat de Renfe, m'haguessin tornat el 50% del bitllet.
M'ha costat un ull de la cara el cap de setmana (el transport), però ha valgut moooolt la pena.

Dilluns altre cop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada