dijous, 14 de gener del 2010

Coses sueltes

Fa dies que vull escriure sobre varis temes però no trobo el moment. Se m'acumulen les coses per fer, igual que se m'acumulen els plats a la pica.

Llistaré doncs els temes que tinc pendents així, si no ho acabo fent mai, almenys sabré que algun dia vaig voler parlar-ne.

Música (entre parèntesis la cançó que em té enganxada ara):
Llibres:
  • Egosurfing (ha guanyat el premi Josep Pla, no l'he llegit pas encara però en tinc ganes). De la noia, Llucia Ramis, que va escriure Coses que et passen a Barcelona quan tens 30 anys.
  • Porque somos como somos. Punset
Pròxima peli:
  • 500 días juntos (tècnicament la veuré d'aquí a 2 hores, però ja la puc posar a la llista)
Curses:
  • Pròxima 17 de gener: 3ª Cursa atlètica rural de Torà (algú vol venir? em toca anar sola..)
  • La que m'he quedat amb les ganes d'apuntar-me per overbooking: lamitja de Granollers
Filosofades:
  • Vehicle elèctric
  • Pearl Jam compensa les emissions de CO2 de les seves gires
Receptes de cuina (ràpida):
  • Creps (de mentida fent servir masses ja fetes) de bolets, formatge i nous
  • Verdura gratinada (no té més però està de muerte)
Llocs:
  • Cadaqués :_ )
Dalí


2 comentaris: