divendres, 19 d’octubre del 2012

Woddy Allen i Festival de Cinema Fantàstic de Sitges

No, no. No tenen res a veure els dos elements del títol del post.

M'ha fet mandra fer dos posts diferents i com que els dos parlarien de cine, doncs ala:

- To Rome with love: ja ni recordo la peli i això que no ha passat ni un mes des que hi vaig anar.. per tant no em devia impactar massa.. la veritat és que diria que ni fu ni fa. Per converses entre parelles em quedo amb Un Dios salvaje del Polanski i que el Woody es dediqui a tornar a fer pelis com Match Point si us plau!

- Camille Redouble: aquesta si que la recordo i tampoc és per bo.. tampoc és que sigui una peli horrorosa però què hi fa una història francesa nyonya, que va sobre una paia alcohòlica de 50 anys que una nit de cap d'any es desperta com si en tingués 16, al Festival de Cinema Fantàstic de Sitges?? prometo no comprar-me mai més una entrada perquè toqui anar al festival (l'any passat amb la peli de samurais també triada a bollo em va sortir bé però aquest any no).

Vull anar al cine a veure una peli que em moli ja!!!
Aquest cap de setmana però toca anar al teatre però a veure Incendis, per fi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada