dijous, 28 de maig del 2009

Colors



Hi ha dies en què tot canvia de color. Dies en què sense saber com, les coses es van posant al seu lloc. I no és que hagi trobat feina. Més aviat al contrari. M'han tornat a dir que he quedat segona (és el quart cop en mig any que quedo segona en un procés de selecció). Però aquest cop el resultat m'ha animat. M'esperava molt menys. Tal com diu una amiga, potser això de quedar sempre segona vol dir alguna cosa. I tal com segueix dient ella, potser vol dir que no he de buscar feina sinó crear-la jo mateixa. Dimecres vinent serà la primera reunió d'un projecte que pot acabar en un local a Almeria amb les tres persones amb qui millor he treballat en la meva vida. I com més hi penso, més il·lusió em fa. Encara que quedin en fum, m'encanten els projectes.

També hi ha altres motius d'alegria avui, altres notícies que han pintat l'estiu amb els colors de l'arc de sant martí (mai millor dit). Avui puc dir que estic feliç.


pd: la Champions també hi té a veure :)
pd2: mola perquè passo d'imaginar-me el meu futur a Itàlia, a Brussel·les,
Vilanova, Manlleu, Madrid, Almeria, ... On serà en realitat? Qui sap, però m'encanta poder-me'l imaginar a mil llocs diferents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada