divendres, 8 d’abril del 2011

Welcome to LastBegas

M'acabo d'inventar el títol del post. Vull dir que acabo d'escriure-hi el primer que m'ha vingut al cap i m'ha fet gràcia.


Aquest és un post d'aquells de "no sé què fer al tren". He decidit que escriuré un resum de coses que m'han sorprès aquesta setmana:


- Miss at la playa => com fer un blog amb 19 anys, sobre moda, sense ser-ne del "mundillo" i aconseguir que Custo i Levi's hi posin publicitat. El magazine de la vanguardia de no sé quin dia de gener parlava de la creadora, a un apartat anomenat Jóvenes Talentos.. quina enveja (no perquè jo vulgui pas fer un blog de moda, sinó pel fet que un hobby t'arribi a reportar ingressos..).


- Webs que regalen coses:

www.tampax.es: només cal registrar-se i t'envien en 3 dies 4 tampax + 6 salvaslips + descomptes per la propera compra (comprovat).


www.jocrecenbarcelona.cat: bitllet d'avió gratis, no sé on ni quan, si omples un formulari a la seva web (és d'Spainair la promo) . Ho acabo de fer i he rebut mail on posa que ja el tinc i que ja m'avisaran quan es llenci l'SpainairStar i accepti les condicions.. no se quines deuen ser però ja veurem.. per si de cas.. mai se sap!


-Fa dies que no faig cap cursa. Bé, si, la mitja d'Azcoitia-Azpeitia, on vaig fer marca!!! Ostres ara he pensat que volia fer un post sobre l'hotel on vam estar! increible! super maco, barat, amb unes vistes increibles, gent molt amable i un restaurant boníssim!Estava a Bidegoain, al barrio de Goiatz i es deia..let me think.. Hotel OLAZAL!!! Si aneu per la zona, no dubteu en allotjar-vos-hi. I de tornada, compreu formatge a Idiazabal :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada