diumenge, 19 de juny del 2011

1ª sortida Llum de Lluna Xterra

Què fan aquesta cinquantena de freakis, amb pantalons i camiseta curta, bambes i un frontal, un dissabte a la 1 de la nit corrent a les afores de Vilanova? - deuria pensar qui veiés de lluny una munió de llumetes corretejant en fila la Talaia amunt.

Dissabte els companys d'Xterra van organitzar una marxa nocturna genial! 1h41min no aptes per a turmells dèbils. I és que correr sense veure-hi més enllà d'un parell de metres per corriols empedregats serveix, a part de per a fer cardio, per a fer propiocepció de turmells!

Genial l'experiència, llàstima que els núvols no deixaven veure la lluna..

Mil gràcies als organitzadors per l'avituallament inesperat dalt del cim i pel sorteig de material esportiu a l'arribada!!

pd: Em van tocar unes malles Asics super maques :) mil gràcies!!!

1 comentari:

  1. a mi tb m'agraden aqestes salvatjades frikis.. tot i que reconec q ho vaig pasar un xic malament x culpa dl meu lamentable stat de forma... sort qe algu em va esperar i amb la seva força encomenadísa vai poder finalitzar...
    ;)

    ResponElimina