diumenge, 19 de juny del 2011

Hiperactivitat blogil i altres paranoies

A part d'anar a córrer de nit, anar a paelles multitudinàries, escriure més posts al blog en 2 dies que en tot un mes, aquest cap de setmana també m'ha servit per anar al cine.
Conclusions d'anar al cine:

- 7,50€ per l'entrada és la ruïna;
- anar a veure Insidious doblada segur que perd en més d'un 50% la seva capacitat d'espantar;
- anar sola a veure una peli de por, encara que siguin previsibles molts dels ensurts, fa que quan fas un bot a la butaca et sentis més ridícul del normal;
- la tornada amb cua vilanova-Vilafranca es fa menys pesada si vens del cine que de la platja.. potser perquè no tens aquella sensació molesta de sorra enganxada a tot arreu;
- he de triar millor les pelis, tot i que els dos freaks amb ulleres i artilugis estrambòtics m'han encantat!!! el millor de la peli, he rigut mil i això que era de por!!
- per què surt aquest nen al cartell amb cara de dolent?? m'he perdut alguna cosa de la peli?? aquest no és el germà mitjà?? pd: he tret la imatge, primer perquè com que era una ruta a un lloc web resulta que ja no estava habilitada i segon perquè com més em miro el nen menys clar tinc quins dels dos germans és :s

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada