dilluns, 12 de desembre del 2011

Des de Madrid

Torno a fer un post d'aquells de quan sóc fora per feina. Avorrida a l'habitacio de l'hotel al vespre.
Avui com que sóc a Madrid no parlaré de llocs on no havia estat mai sinó del més sorprenent que m'ha passat aquesta tarda: m'he "creuat" amb el Tom Cruise i la Duquesa de Alba.
De debò els he vist. Juas. No és ben bé que me'ls hagi creuat sinó que tot passejant de sobte m'he trobat un futimer de gent i una musiqueta suggerent.. m'hi he apropat i resulta que era un cinema on feien la presentació de la nova peli de Missió Impossible i hi havia fent-se les fotos de rigor, entrant per una catifa, en aquest cas negra, i deixant-se fotografiar ni més ni menys que el Tom Cruise. És un tap de bassa. Sort de les pantalles gegants que tenia darrera que reproduien a un tamany més fàcil de veure a un Tom Cruise somrient i firmant autògrafs i donant la mà a la gent que hi havia darrera unes valles.
I al cap d'una estona, quan m'estava ja cansant d'intentar veure alguna cosa de puntetes, i de no reconèixer a ningú altre que no fos ell, de sobte ha aparegut la Duquesa de Alba.. no comments.
Quina combinació la veritat..

Apa, vaig a fer un altre post de teatre ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada