dilluns, 30 d’abril del 2012

Cursa de 10km a la MArató d'Empúries

Fa dies que no escric d'atletisme. No sé perquè no ho faig més ja que de fet el post més vist d'aquest blog, amb diferència, és el que parlava de la Pista Coberta de Sabadell, i bàsicament pel fet que la gent quan fa cerques al google d'alguna foto de la pista, surt de les primeres l'enllaç que vaig posar jo.

Avui però parlaré d'atletisme altre cop, i en concret de la cursa d'ahir a Empúries. He decidit que és la meva cursa preferida d'aquest any, per mil motius:

- Per la gent encantadora. Diria que no havia parlat mai amb tanta gent desconeguda al llarg d'un matí: el noi de la bici que em va acompanyar i animar al llarg de bona part del recorregut (mil gràcies! em sap greu no haver pogut més..), la noia que va quedar primera als 10km (espero que la cursa de Policies et vagi molt bé i sobretot la tesi! va que ja la tens), els companys que mentre animàvem a la marató em vam explicar com era la cursa fa uns anys quan no era encara campionat de Catalunya, el senyor que molt amablement va tenir la paciència de buscar dins les caixes el meu trofeu (em sap mil greu no haver-hi estat a l'entrega.. sóc un cas.. i mira que vaig estar tot el matí per allà..), la noia que va guanyar la Marató i per tant el Campionat de Catalunya, la conserja del Pavelló amb qui vam parlar de sabates de talons i altres persones que segur que em deixo.

- Per l'ambient: mig atlètic-mig històric entre tantes runes- mig vacances d'estiu al costat del mar. Super maco.
- Pel massatge: de fet, va ser el primer dia que després d'una cursa em vaig posar a fer cua per fer-me un massatge (malgrat que després em tornés a posar a córrer juas). Ja sé que el Toni diu que no és bo fer-se massatges just després de córrer pq els músculs estan tensats i ens podem lesionar, però a mi em va anar molt bé.

- Pel trofeu més maco del món. De debò, m'encanta!

- Per la marca. Val, això és molt poc objectiu, però fer marca fa il·lusió. I reconec que la marquitis no és bona, però com que estic emocionada perquè aquesta temporada -el darrer mes sobretot- estic fent marques (reconec que l'entreno ho és tot!!) doncs he decidit posar-ho: 41'30'' (l'altre dia en 1.500 5'13'', en 800 2'26'', i fa alguns mesos a Barbastro en mitja 1h34'30).

- I... per la companyia i la paella :)

2 comentaris:

  1. Barbastro! Pobre poble, ha quedat en runes també.
    Enhorabona pel 2on lloc i per la marca.
    Gràcies a tu per la companyia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje barbastro aviat sera considerat patrimoni de la humanitat

      Elimina