dijous, 27 de setembre del 2012

Pollo con ciruelas

Haver estat molts dies sense fer cap post, té un cantó bo: el post que volia fer sobre el tancament del Cinema Bosc de Vilanova ja no té sentit perquè just avui he rebut un mail on posa que al final han arribat a un acord de renovació de la gestió de l'equipament amb l'ajuntament. Yuhuuu i és que no vull veure cap més cinema petit tancar!

Al gra. He començat parlant del cinema Bosc precisament perquè allà va ser on vaig anar a veure la peli Pollo con Ciruelas (Poulet aux prunes (Chicken with Plums) m'agrada mil vegades més com sona en altres idiomes). 

Mola mil Polònia. I més en aquest moment convuls que estem vivint.. Ai.. que em distrec..

Torno a la peli. Doncs la primera meitat guai, però al final decau. La història d'amor acaba sent el més avorrit de la peli, i les històries secundàries (amb flashbacks) el millor de tot.. em dec estar tornant menys romàntica (si és que mai ho he estat..). Persèpolis molt millor.

Apa torno a Polònia que estic espesa. Volia buscar pelis pel Festival de Sitges però ara no és bon moment.. segur però que a hores d'ara ja no deuen quedar entrades que em vagin bé i em motivin. Tinc poc marge.. Marroc m'espera :)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada