dijous, 6 de juny del 2013

Bigas Luna

Fa dies que em ronda pel cap escriure això, abans no se m'oblidi.

Quan fa uns dies es va deixar Bigas Luna, a la TV, com fan sempre que algú conegut es mor, varen començar a parlar d'ell, a pasar antigues entrevistes o reportatges.

Aquest post no anirà sobre la seva filmografía, sinó sobre una de les notícies que em varen sorprendre més de la seva vida personal: tenia una tenda de productes ecológics, a part d'un hort a casa seva mateix.

La tenda, situada a Torredembarra, i que suposo i espero encara deu continuar oberta tot i que ell no hi sigui, s'anomena Pa Vi i Xocolata. Aquí teniu l'enllaç a la tenda virtual.

Jo espero un dia pasar-m'hi, per la física vull dir.

Vaig a seguir amb la feina.. ja queda menys..
tot i que no veig el final encara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada