dijous, 6 de juny del 2013

Fill de Caín

Estar a casa acabant un projecte, per no dir malson, de la feina que fa més d'un any que dura implica que m'agafin ganes d'escriure sobre qualsevol cosa, excepte sobre la feina.

I de què vull escriure? Doncs sobre moltes coses. Va, faré 3 posts seguits que fa dies que dono voltes. Bé, en faré ara un. Em posaré a treballar una estona. A la següent pausa n'escriuré un altre. I així fins que s'acabi la feina. Tenir ganes d'escriure posts em serveix d'alicient per fer la feina. Gran teoria que farà que acabi a les tantes però més feliç :)

Primer post: Peli Fill de Caín

Previsible? No ho sé. Segurament si. Però potser no. No ho tinc clar si vaig pensar coses que després van passar o si, pel contrari, simplement passaven coses i després pensava que les podía haver pensat.. curiós però és així..
El Coronado com més gran es fa, més atractiu el trobo. M'agrada com ho fa. O si més no, m'han agradat les pelis on l'he vist últimament (ara evidentment no recordó cap títol).
No diré res més de la peli, a part de que gira entorn a adolescents que juguen a escacs i psicòlegs que van de guais. Em quedo amb el Julio Manrique que actua en teatre, més que amb els papers que fa a les series o tv.

Apa segueixo amb el meu projecte sobre hospitals de Palestina.
Dit així sona xulo però.. hi ha peròs..

Tornaré ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada