diumenge, 25 de setembre del 2011

Triatló del Porró

Es nota que estic fent  un seguit de retalls d'activitats que tenia pendents descriure, oi?

Una de les destacades que no puc deixar de descriure ni que sigui breument és la Triatló del Porró, que organitza el bar del mateix nom a Manresa, com a final de la FM alternativa.

Uns 400m nedant (estany de sant Ponç)+40km en bici (estany-Sant Pedor)+6,5km corrent (Sant Pedor-Manresa).

La meva primera (i espero que no última) triatló.

La posició: última!! però vaig acabar, eh? Vaig sobreviure a l'aigua (sort que tenia la barca de rescat al costat per si de cas), vaig aguantar els 40 en bici que crec que és la distància més llarga que he fet mai i vaig mig passejar als km de córrer.

Temps total: 2h 37'. Per tant hi ha molt de marge de millora. Mil gràcies companys per esperar-me!! Sou uns cracks!! i gràcies per deixar-me la bici i estar allà (el pròxim any et vull veure fent la tritló, eh?).

Ah, un 10 per la organització i el dinar de després!! :)

1 comentari: