diumenge, 13 de maig del 2012

Dark shadows

M'encanta anar al cine a l'Icària. Per mil motius: és en VO, hi ha un super just al costat on pots comprar menjar o beguda sense tenir la sensació que t'estafen, és mil còmode i a més puc estar-m'hi hores i hores..
Ahir va tocar Sombras tenebrosas del Tim Burton. De fet, estava convençuda d'entrar a veure This must be the place on surt el Sean Penn amb una estètica punk irreconeixible, però em van fer canviar d'opinió just 5 minuts abans de comprar-me l'entrada (hi ha persones que tenen poder de convicció, fins i tot quan no entren amb mi al cine!!), amb la frase "yo también sé que la terminaré viendo, pero estoy un poco cansado de historias relacionadas con la segunda guerra mundial".
Així que vaig mirar horaris i vaig decidir-me pel Tim Burton i en Johnny Depp, que són garantia de que m'agradarà la peli. I exacte! L'estètica gòtica-infantil amb guions irònics característics del Burton, segueixen entusiasmant als fans, i n'érem uns quants, perquè la sala era plena (diria que mai havia estat a una sala amb tanta gent excepte al festival de cine de Sitges) i uns quants van aplaudir quan es va acabar i tot! Jo no aplaudiria mai, però cadascú..
El millor de la tarda no va ser la peli però, sinó retrobar-te al cap de 6 anys.. i descobrir que segueixes sense posar sucre al cafè i mirant si els altres ho fan amb cara de "el cafè ha de ser amarg" :)

5 comentaris:

  1. Ei, si tornes a anar als Icària, avisa a veure si podem quedar per fer un cafè, que els tinc al costat de casa! ;)

    Jo he aplaudit al final d'alguna peli, però ha de ser una realment excepcional. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii sorry!! Es que va ser mig improvitzat perque havia quedat amb un amic i no sabia a quina hora marxaria i com que era d'hora vaig entrar.. Pero vaja queda clar que no tinc excusa perque tu tv ets amic i tb

      Elimina
  2. Ui sha tallat.. Deia que no tinc excusa per no quedar que queda demostrat que baixo a bcn de tant en tant :) vaaa la proxima quedem! Pero vull anar a la filmo que encara no he anat a la nova seu!!

    ResponElimina
  3. A veure si és veritat! ;)

    De fet, nosaltres no hem anat tampoc encara a la nova filmo... Aiixx..

    ResponElimina
  4. Tela, no?? però si viviu al costat!!!! on han quedat aquells temps de les 100 entrades??????

    ResponElimina