dimarts, 14 d’agost del 2012

El irlandés (The guard)

Recomanacions per una setmana de vacances:

- Anar al cine a veure El irlandés (The guard). Humor negre al 100%. M'ha encantat. Mira que em costa que em facin riure les coses (que no somriure) però genials els diàlegs del protagonista amb qui sigui. Boníssim. La part entranyable i tendre: les escenes amb la mare.Sutilment genial.

Altres coses a fer:
- Llogar un Kayak a Vilanova: Rocroi: 10€/ 1hora de k1. Vigileu les meduses però, aquest any n'està ple.
- Anar en bici per una via verda: Sant Feliu de Guíxols-Girona. 40 km d'anada i 40 més de tornada. Es pot fer en un dia perfectament.
- Anar a les festes de Gràcia. No sé què fan exactament però sempre és genial respirar l'ambient gracienc.
- Anar a la filmo del raval! Buaaa no hi ha manera! Ho dic però avui em perdré "Un americano en Paris" a les 17h.
- Fer alguna de les mil curses que hi ha per Catalunya!! Jo m'he apuntat avui a la nocturna de Mont-Ras (així demà fem via verda) i dissabte a la Transllena! He de recuperar el temps perdut jeje.. de fet, el que hauria de fer és entrenar però ves, mola més fer curses directament ;)
- Anar al monestir de Sant Pere de Rodes i dinar al restaurant amb vistes espectaculars! el menú no és pas gens car!!
Bé, per avui ja n'hi ha prou! que haig de marxar!!
Let's enjoy the summer!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada