dimarts, 6 d’agost del 2013

Mundials de natació

Després d'haver anat a veure: la final de la rutina técnica per equips de Sincro, el partit de waterpolo de la lligueta inicial Espanya-Nova Zelanda; el partit de lligueta també Espanya-Grècia; i la darrera jornada de natació + cloenda puc concloure segons la meva opinió de total inexperta en el món dels esports d'aigua que:
- mirar sincro és molt maco sobretot gràcies a la música i que les noies són unes grans gimnastes;
- mirar waterpolo si no en saps gaire (o gens com jo) és poc agraït ja que a no ser que siguis molt aprop no acabes de captar l'esforç ni la técnica (per la tele millor gràcies a les càmares aquàtiques)
- mirar natació és una pasada :)

Mai havia anat a veure tantes proves d'un campionat així.. a l'europeu d'atletisme de Bcn (el 2010 va ser ja?? bufff com passa el temps!!!) en vaig anar a veure però no tantes pas!
I com que estic empanada va i no vaig anar a veure cap prova exterior! telaaa


1 comentari:

  1. Eis, nosaltres també hi vam anar! :) :D

    Vam veure sincronitzada, natació (el divendres) i la final de salts de gran alcada. Va estar molt bé :)

    Quedem algun dia o què?

    ResponElimina