dijous, 15 de gener del 2009

Hores i hores escoltant

Torno al meu estat natural de "quan més coses haig de fer, més ganes tinc de perdre el temps".

Aquesta entrada la dedico a fer una llista de la gent que m'agrada escoltar. Sí, sí
, ho heu llegit bé, gent que m'estaria hores i hores escoltant el que diuen; ja sigui perquè el que diuen m'interessa molt, o perquè potser no sabia que m'interessava però quan comencen a parlar m'enganxen o simplement perquè la seva veu m'atrapa com el pèndol d'un hipnotitzador.

- Josep Enric Llebot:
Doctor en física. Catedràtic de Física de la Matèria Condensada del Departament de Física de la Universitat Autònoma de Barcelona. Coordinador del Grup d'Experts en Canvi Climàtic de Catalunya (GECC) i membre del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de Catalunya (CADS). Diria que ja n'havia parlat en alguna de les entrades perdudes del meu blog anterior ja que va ser profe meu de Climatologia i Meteorologia.

- Marcel Coderch: Enginyer de Telecomunicació per la UPC. Doctorat en Enginyeria Elèctrica i Informàtica pel MIT. Vicepresident de la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions, secretari de l'Associació per a l'Estudi dels Recursos Energètics (AEREN) i membre del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de Catalunya (CADS). Ara mateix tinc a les meves mans un llibre seu, i de la Núria Almiron, titulat "El espejismo nuclear". Quan l'acabi ja us diré què tal.

- Josep Garriga: Economista (no he trobat més informació sobre el seu CV). Director de l'Oficina Catalana del Canvi Climàtic. El vaig descobrir aquest dilluns a la jornada "El canvi climàtic i la seva influència en l'economia" on també va participar el Josep Enric Llebot entre altres.

- Alfredo Pérez Rubalcaba: Doctor en Ciències Químiques per la Complutense de Madrid. Mlitant del PSOE, va ser Ministre d'Educació i Ciència (92-93), de la Presidència (93-96) i actualment del Interior (des de l'abril del 2006). No sé perquè però m'encanta com parla aquest home.

Em temo que en aquesta llista hi falta gent però, o bé ara mateix no hi caic o bé tampoc caldria posar-los ;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada