dijous, 12 de març del 2009

Em fa ràbia..

.. que se'm passi el menjar i l'hagi de tirar.. no acabo de trobar les mides de comprar per un de sol. A més, queda lleig montar sopars amb l'excusa de que se'm fa malbé el menjar, no? juasjuas

Però avui n'he montat un.. l'excusa real és preparar les vacances de setmana santa però jo hi tinc un rerafons obscur en aquest sopar.. tinc un provolone a la nevera que s'ha de menjar; i unes maduixes i una pinya! El vi però l'he fet portar perquè en tinc algun a l'armari però em sembla que és de lo més dolent que hi ha (no en tinc ni idea snif).

Em sembla que mentre espero vaig a fer un pastís de postres! Em van passar la recepta d'un pastís típic de Líbia de poma+nous+xocolata+canyella que està de muerte!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada