divendres, 17 d’abril del 2009

Jason Marz i Jack Johnson

Dos descobriments d'ahir a la nit:

  • Jason Marz:


  • Jack Johnson:



També vaig descobrir com fer un puré de pomes àcides, que el magret d'ànec s'ha de tallar en vertical, que no tinc ni idea de vins però em fa gràcia com la gent gira la copa, que la fondue de xocolata nestlé està de muerte, que l'humor anglès no arriba a la sola de les sabates de l'humor català i que la Troba Kun Fú fa un concert aquesta cap de setmana a Londres!



4 comentaris:

  1. El primer cantant el coneixa, el segon no!

    Una salutació!

    ResponElimina
  2. Tinc tota la discografia del Jack Johnson al meu iPod, diria que va ser del les primeres canços que hi vaig grabar... ejem.

    No em diràs que no l'havies sentit mai! Serà que no l'escoltaves! :P

    ResponElimina
  3. ui.. pos serà que si que estic a la parra i l'havia sentit però no escoltat :) sorry..

    ResponElimina
  4. Potser no te'l vaig posar mai... tant se val, disfruta'l ara que el coneixes ;)

    Una abraçada!

    ResponElimina