dimecres, 24 de juny del 2009

Estiu

Fa dies que no escric; he anat posant post amb cartells de concerts però escriure, allò que se'n diu escriure, no ho he fet.

El motiu: ja tinc feina!
El problema: entre la feina, l'examen d'anglès i l'entrega del treball de recerca del Master doncs no tinc temps per res més (bé, a part d'un parell de casaments i celebracions vàries).

De fet, tampoc tinc massa cosa per explicar. Ni cines, ni llibres (des de nadal que tinc començat el segon de l'Stieg Larsson i no hi ha manera, i això que el primer mel vaig polir en 3 dies!), ni concerts fa dies. Espero però a partir de la pròxima setmana recuperar el ritme. I més si tenim en compte que treballaré cada dia fins les 3 a partir de dilluns! :)

Vull que sigui estiu!!!!!!!!!
Tonight tonight tonight I'm gonna be with you tonight!!!!!! papapara parapara

1 comentari:

  1. Eis, enhorabona per la feina! On és?

    Llavors no marxes fora, no? Com a mínim de moment...

    A veure si quedem per fer un cafè algun dia.

    ResponElimina