dissabte, 27 de juny del 2009

Millenium

He quedat encantada amb l'adaptació al cine del primer llibre de la trilogia Millenium de l'Stieg Larsson i això que normalment em decepcionen mil aquests tipus d'adaptacions. Hi ha alguns canvis en escenes en concret però l'argument en general i la relació entre els protagonistes es manté i fan que varii poc l'escència de la història. De fet, hi ha algun nou gir (no diré quin per no espatllar-li a ningú la sorpresa) que crec que encaixa millor que no pas en l'original! També cal dir que fa quasibé un any que em vaig llegir el llibre i algun canvi m'hauria passat per alt si no m'ho arriben a dir.

L'actriu que fa de Lisbeth la clava. El que fa de Mikael doncs molt bé també, llàstima que mentre llegia el llibre jo m'havia fet a la idea que el seu nom es pronunciava "màiquel" i a la peli l'anomenen "míkel" i es fa estrany.

Ara ja puc seguir amb més força llegint el segon volum (a veure si l'acabo ja que sembla la història "interminable") i més si tenim en compte que ara ja els hi puc posar cara als personatges!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada