dilluns, 7 de desembre del 2009

Avui toca: SUSHI

Aprofitant el temps lliure del pont, em vaig disposar a fer activitats poc usuals en mi:
  • Anar a collir olives! flipa lo lent que es va!
6 hores + 8 persones = 7 oliveres= 10 sacs de 50 kg = uns 50 litres d'oli
  • Cuinar sushi! Em va sortir boníssim!!! Modestia apart, s'ha de reconèixer que és molt fàcil i que tot el mèrit és dels ingredients i del kit per preparar sushi que venen a l'Esclat (tal com vaig comentar a un post anterior). Va perfecte perquè l'arròs que inclou ja va rentat i estalvies temps (en 20 minuts ho vaig tenir tot llest!), a més a més sobren algues nori per alguna altra ocasió (que és, a part del salmó, l'ingredient més car). El pack però és una mica escàs de vinagre d'arròs i soja (sort dels pots de kikoman que venen a qualsevol super!). Els ingredients frescos van al gust de cadascú, jo només vaig posar: salmó, palets de cranc, albocat i enciam (com a La Fàbrica), podríem dir doncs que vaig fer makis california i algun sushi de salmó amb l'arròs que em va sobrar.Aquí teniu els passos en forma de fotos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada