dilluns, 7 de desembre del 2009

Planet 51

Sota l'efecte somnífer d'un frenadol efervescent (personalment el menys dolent de tota la gamma), em disposo a explicar-vos la peli vista abans d'ahir: Planet 51.
Reconec que m'encanten (o m'encantaven) les pelis d'animació, tot i que la darrera que havia vist, UP, no m'havia entusiasmat.
Vaig entrar a la sala de cinema doncs amb l'esperança que aquesta m'agradés una mica més però... Potser m'estic fent gran. O potser realment només m'agraden les d'animació japonesa (com el Viaje de Chihiro) i les altres doncs me les miro amb l'esperança de que s'hi assemblin. Ara que hi penso Montsers Inc. em va encantar, però també hi va tenir molt a veure el "context"...
La meva desafecció cap a Planet 51, està segurament relacionada amb el fet d'haver-hi anat un dissabte a les 18h de la tarda enmig d'un pont, amb la sala plena de nens, o el que és pitjor encara, plena de pares insoportables, menjant crispetes sorollosament i comentant amb la víctima del costat la relació de la darrera escena amb algun record perdut en la seva ja passada joventut (tots entenem que la cançó Singing in the rain, té relació amb el film del mateix nom, no cal dir-ho en veu alta!!!).
Bé, tot i això, haig de reconèixer que m'encanta el gos que ve de la Terra, el Rover, no el que tenen al Planet 51 amb cap d'Alien, i és que a part de simpàtic porta panells solars :)
En vendran aquestes festes?


pd: quan va acabar la projecció, com que els altres amics havien entrat a Celda 211 ,enlloc d'esperar-los al Hall del cinema vaig entrar (colar) a la seva sala i vaig veure altre cop el final.. buff.. com més la miro més dura la trobo..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada