diumenge, 18 de març del 2012

L'any que ve serà millor

Boníssima aquesta obra de teatre que ha estat a la Villarroel des del setembre passat i que ara està a la roda d'espectacles de la Dipu pels pobles de Catalunya crec. No us la perdeu si venen aprop de casa vostra.
Un fart de riure, i això que jo no sóc gens de comèdies. De fet en els darrers mesos he vist dos espectacles d'humor que no m'han fet riure massa (El terrat pack i Faemino i Cansado), i en canvi, aquestes quatre noies, m'han encantat!


Impressionant sobretot l'Alba Florejats. A partir d'ara serà qüestió de "seguir-la". Flipant els accents de cubana, xava, "actriua", cantant de jazz, etc. Impressionant de debò.
I les altres 3 actrius també molt bé. Res a veure amb l'obra "Sala d'espera futur"" que vaig veure fa uns mesos i que també es basava en 3 noies a l'escenari parlant de temes actuals, res a veure, res.


Si voleu saber-ne més abans no anar-hi, llegiu aquesta crítica, m'encanta, a partir d'ara llegiré aquest blog Culturalia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada