diumenge, 15 de juliol del 2012

Éxito para perdedores

Aquest post feia dies que el tenia pendent, però no és que no l'escrivís per falta de temps o de memòria, com em passa moltes vegades, sinó simplement perquè estava esperant el moment adequat. I el moment adequat és avui. I és que un regal no es pot fer públic fins que no l'ha rebut l'homenatjat (da, en aquesta cas), no? ;)

Ara, per fi, ara que ja el tens, ja puc parlar del còmic que va caure a les meves mans fruit d'aquella raó inexplicable de les coses connectades per atzar.

I és que l'endemà de tenir la nostra conversa de "serem persones inquietes?",  passejant pel Norma Còmics (aquesta cop no pel de Palma, sinó pel de Barcelona) vaig fullejar aquest còmic del qual havia llegit alguna cosa a La Vanguardia i evidentment en llegir la primera pàgina vaig veure clar que era per tu:


"Me encanta la gente inquieta. Seres de una rara especie en extinción. Me gusta tenerlos alrededor. Individuos que no paran de darle vueltas al coco y obran en consecuencia. Disfrutan haciendo cosas sin parar, apasionados en lo suyo. Crean otros mundos que alegran éste, se mueven, agitan conciencias, nos zarandean. Sea por amor al arte o satisfacción personal, para ganarse las lentejas o alimentar el alma. Todo junto es lo ideal, ..."

Doncs, res que us recomano la biografia en format còmic d'en David Cantolla que després d'arruinar-se amb la caiguda de les ".com" va tornar a aixecar-se amb tanta energia que ara és un dels responsable que el Pocoyó sigui conegut per nens (i adults) d'arreu del món. Però el recomano sobretot per les histories del maestro Yan. No us perdeu la historieta 8.. Deixo aquí un caramel.. si voleu saber de què va, ja sabeu..

 
M'encanta perquè jo també faig servir el Runkeeper a vegades amb l'iphone i vaig amb unes Asics (no aquestes).. la resta res, ja que els meus guants i malles són del Decathlon, les jaquetes i camisetes, la majoria regalades a curses o del club i de GPS res de res, el rellotge amb crono de 15€ max del decathlon!!
I el detall freaky de posar els min/km és boníssim!!

 
Ja us imagineu de què va la historieta i qui guanya la cursa, oi? ;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada