diumenge, 1 de juliol del 2012

Tancament Cinema Renoir Les Corts

Llegeixo al blog de l'Albert Espinosa que divendres van tancar el cinema del seu barri. Encuriosida, busco per internet quin deu ser el seu barri i, per tant, el cinema tancat. I em sorprenc i entristeixo quan descobreixo a vilaweb que és el Renoir de les Corts:

Amb sis sales de fins a 300 butaques, el Renoir les Corts va obrir les portes el 25 de juny del 1996 oferint versions originals subtitulades en totes les pel·lícules. Aquest tancament ha estat precedit per la clausura del Renoir Palma (Mallorca) i el Renoir Audiorama (Saragossa), tots ells dirigits pel president de l'Acadèmia del Cinema Espanyol, Enrique González Macho.

M'encantava aquest cine, a part de per ser en versió original, el barri on està em porta mil records.
Diria que després dels Icària i de la Filmoteca antiga, el Renoir de les Corts és la sala de Barcelona on he anat més cops. El diumenge passat vaig ser apunt d'anar-hi però al final vaig optar pel Renoir Floridablanca perquè la peli que volia veure no la feien a les Corts, tot i caurem més aprop. Hagués sabut que tancàvem i hagués canviat de peli per acomiadar-me del cine de les escales empinades.

2 comentaris: