dilluns, 24 de desembre del 2012

A question of time


Descobriments de dies de vacances avorrits. Sóc un cas i no sé estar de vacances.. A les 23h m'adormo al sofà i a les 6h ja em llevo com si fos un dia normal.. però bé, em serveix per fer descobriments frikis. Aquí van:
  • Tornar a escoltar Depeche Mode. M'he enganxat a Precious i A question of time. No paro d'escoltar-les en bucle..
  • Llegir articles genials a la revista digital modernita-ulleres de pasta JOTDOWN. D'allà he tret el video de la cursa final dels 800m llisos als JJOO de Munich 72' que he posat a l'inici.. Recomano llegir articles de forma aleatòria. Molt ben escrits i interessants tots els que he llegit.. m'hi estaria hores.. Val que a la portada hi ha una entrevista al Sala-Martin i que molta gent li té al·lèrgia..però fins i tot aquesta entrevista està molt bé.. Fixeu-vos en el detall de les fotos del fons del despatx del Sala-Martín d'una noia fent triatló.. imagino que és la seva filla.. 
  • Descobrir nous còmics. Ganes infinites d'anar a Norma Comic i comprar alguna cosa de Hugo Pratt i de Milo Manara (ehem ;) ). Quan acabi aquest post pillo el tren! mandra infinita però la gentada que hi haurà a Bcn..
  • Mirar trailers de pelis per decidir anar o no al cine. Estic entre anar o no a veure el Hobbit i De Oxido y hueso (m'encanta la Marion Cotillard), però és que després de veure The angel's share, no vull espatllar la darrera peli del 2012..


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada