divendres, 7 de desembre del 2012

Els dolents (Shakesperare's Villains)

Shakespeare per mi no deixa de ser alhora un conegut i un desconegut. Conegut perquè, com a més a menys a qualsevol de nosaltres, si de sobte em preguntessin el nom d'alguna obra d'ell sabria respondre fàcilment a la pregunta; desconegut perquè si em demanessin alguna cosa més enrebassada començaria a suar i sentiria vergonya per la incultura, i respondria el clàssic "ho sabia, ho tenia a la punta de la llengua" (o dissimularia i miraria el google..).

Una de les preguntes que em faria (o em feia) suar, seria precisament si em diguéssin que anomenés el nom d'algun dels dolents de les obres de Shakespeare..

Si vosaltres us sentiu com jo, doncs, no hi ha res millor que anar a veure aquesta obra escrita per l'anglès Steven Berkoff i interpretada en català de forma entretinguda i propera per Manel Barceló.

ale, ara ja no suareu més i podreu dir: dolents de Shakesperare? en sé molts: Ricard III, Macbeth, Hamlet, Iago, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada