diumenge, 30 de desembre del 2012

Los miserables

M'encanta, m'encanta, m'encanta, m'encanta.
La millor peli que he vist aquest any crec i això que n'he vist de genials.
Clar que els musicals normalment toquen més la fibra i clar és més fàcil emocionar-se, però està molt bé, de debò, super maca i emocionant. I tots els actors ho fan super bé! Si m'haig de quedar amb algú em quedo amb el Hugh Jackman (Jean Valjean) que no el tenia per un super actor (només l'havia vist a El truco final fent de mag i a X-Men).
Vull la banda sonora!! Do you hear the people sing? :_)))
Ah, acabo de trobar aquest video i resulta que una actriu és la mateixa que a la peli fa d'Eponine.
 
L'escena inicial és impressionant. Aneu al cine, de debò, al sofà de casa no té res a veure.
I sinó aneu al teatre quan la facin a algun lloc i si pot ser NY o London millor.. començarem a estalviar..

3 comentaris:

  1. els títols s'han de defensar!

    http://www.10kvilafranca.org/2013/01/24/dades-i-curiositats-de-les-3-edicions-de-la-cursa/

    ResponElimina
  2. :( impossible! Diumenge anem al campionat de catalunya de cross a Mataró.. L'any passat també va coincidir, em sembla que sempre coincideix ara.. Per cert on posa atletes amb millors marqyes s'ha de revisar l'Emi Vaquero que segur que té menys de 42' a part que la frase de categoria queda tallada.. Jo aposto però per la Silvia Givogre ja veureu.. :))

    ResponElimina
  3. aquest blog encara no ha entrat al 2013

    ResponElimina