dissabte, 30 de juny del 2012

Festival Faraday 2012

DIVENDRES 29 JUNY

19:00h GRAN AMANT: arribem tard i no els veiem...
19:40h MATES MATES: escoltem només una cançó.. no puc opinar sobre els viguetans
20:35h AINARA LEGARDON: a mi m'atabalen els crits d'aquesta dona i els seus moviments estranys de guitarra davant l'altaveu..
21:30h JOAQUÍN PASCUAL: me'ls havien venut millor però reconec que potser no vaig estar prou atenta. Els escoltaré per donar una segona oportunitat.
22:30h BOWERBIRDS: 2 nois i una noia vinguts d'estats units. Molt entregats, sobretot la noia, força bé si.
23:30h HERMAN DUNE: força bé però massa tranquils el Herman i el seu company de la pinta! si, si, el tio va treure tranquilament una pinta i es va posar a pentinar mentre tocava la bateria! això si, no tocar la cançó de l'"estiu" d'estrella damm de l'any passat té tela..
00:30h GINFERNO: per fi un grup animat! yuhu!!
01:10h LOVE OF LESBIAN: qui avisa no és traidor: "Vamos a tocar todo del último disco. Y no, no tocaremos John Boy".. jo em pensava que ho deien de broma, però així va ser.. jopeeeeee, jo només em sé de memòria el 1999. Tot i així les cançons noves molt bé, sobre tot "Si tu me dices ven, yo digo affleck" que ja l'havia escoltat,"Wio" i "Belice" diria que es deia, que no l'havia escoltat però molt bé. Diria que la única antiga que coneixia era "Incendios de nieve" o potser no era aquesta la que van tocar.. jo volia un "Donde solíamos gritar" o un "Amante guisante" o un "John Boy" sniff.. haurem d'anar a un concert de "debó"..
02:10h FASENUOVA: horrorós.. si us plau! un tio punxant i un fent sorrolls..
02:50h NU NILES: rock and roll que semblava que no encaixés en l'ambient "modernito" però que va sentar molt bé a aquelles hores, amb el paio (amb pinta de Johnny Cash) amb el contrabaix fent malabars com si fos molt lleuger..

03:00h MODENA SUMMIT DJs: en Miki Puig amb la camisa de flors més hortera de la història.. vam marxar sorry, no puc opinar..
04:15h KIMBERLY I CLARK DJs: ja dormia..
I avui ja no hi he anat.. amb els 34€ de l'entrada d'un dia ja m'he arruïnat.. escoltaré Josh Rouse a l'Spotify perquè me l'han recomanat.. a veure :)

5 comentaris:

  1. flipant que vagis a aquestes coses! Ja està bé, ja..

    Bowerbirds m'agrà molt, lo altre, pse. Jo era molt de LoL, però de maniobras de escapismo, després.. no sé, molt copypastemásdelomismo, trobo.

    ResponElimina
  2. què vol dir "flipant que vagis a aquestes coses"?
    que no hi puc anar?
    clar.. com que no porto ulleres de pasta sembla que no pugui ser.. ;)

    ResponElimina
  3. si clar q pots :)

    Només deia que són aquestes coses que fan evident que la gent evoluciona (que no vol dir que canvii) i que encara que en guardis aquella imatge, tot és record, un instant fet polaroid.. la vida continua, muta, pren aromes del voltant i és bo que així sigui

    ResponElimina
  4. Si, tots evolucionem suposo, que tal com dius, no vol dir que canviem l'essència ni que això d'evolucionar sigui bo o dolent.. Suposo que tots desitgem que sigui cap a millor Però mai se sap.. és Part de la gràcia de la vida ( i de la putada) mai no sabem segur cap a on ens durà el següent pas.. L'important és fer-lo, seguir caminant..
    Vaja.. Què filosòfic tot, no? ;)

    ResponElimina