dimecres, 11 de febrer del 2009

Atletisme

Diumenge passat va participar al Campionat de Catalunya Absolut en Pista Coberta, a Vilafranca, el Jackson Quiñones. A aquells que us agradi l'atletisme potser us sonarà perquè va quedar vuitè a la final de 110m tanques als JJOO de la Xina 2008. És un atleta equatorià nacionalitzat espanyol que ara competeix amb el FC Barcelona (però viu a Lleida). El millor de tot és que per les seves condicions físiques va decidir que diumenge enlloc de córrer tanques (prova que segur que guanyava) preferia provar salt d'alçada! I resulta que també va guanyar...

Jo ara mateix tinc davant el full amb les marques del triple salt femení: la noia que va guanyar diumenge va fer una marca de 12,30m. El rècord de Catalunya està en 13,66m (2001). Quan em retiri del bàsquet sempre havia tingut clar que faria atletisme, però em pensava que proves de fons (tipus 10kms o mitjes-maratons) però ara m'estan intentant convèncer que faci triple salt.. falta saber si els meus genolls aguantaran però la veritat és que després de provar-ho dilluns m'estan entrant ganes.

Vull fer com la Carlota Castrejana però a nivell cutre :)

2 comentaris:

  1. Segur que guanyaries!

    Arnau

    ResponElimina
  2. Sí, el Toni diu que almenys millor marca de l'Alt Penedès sí que seria jeje..

    Per ser com la Carlota ja arribo tard pq la tia va anar als JJOO de BCN en basquet!! I ha guanyat els campionats d'Europa en pista coberta amb 34 anys!!

    ResponElimina