divendres, 6 de febrer del 2009

Rachel's Revolution

Al final ahir em vaig decantar per Rachel getting married. Em va recordar, salvant les distàncies, la peli aquella de 28 days que passen per Tv3 cada dos mesos mínim i on surt la Sandra Bullock (nooooooooooo) que va a un casament i acaba tan passada que té un accident (o algo així pq em sembla que mai l'he vist tota) i l'envien de pet a un centre de desintoxicació. Tornem a la peli d'ahir. Doncs la història és semblant però al revés, la protagonista enlloc d'acabar en un centre de desintoxicació el que fa és sortir-ne just abans del casament de sa germana. I la peli va des del dia abans fins el dia després d'aquest casament. És un drama força interessant on es retrata superbé als americans, les seves pors, addiccions i histerismes i, com no, els seus casaments (jo he anat a un allà i, tot i que no era ben bé el mateix, en certs moments em recordava coses viscudes). En conclusió, si no us agrada la societat americana ni soporteu les bodes, no hi aneu perquè us sortirà urticària.

El millor de la tarda va ser però anar a la Villarroel a veure l'obra La Revolució. No us la perdeu. Sempre parlo de que m'encanta com ho fa el Borja Espinosa però aquest cop he de reconèixer que com la Mireia Fernández cap! Impressionant!! Els altres també ho fan bé, eh? que no s'enfadin pas (primer faltaria que llegissin això clar). Bé, de fet, el mèrit segur que també és de l'autor i director de l'obra Jordi Casanovas. Segueix així :)
No explico res més sobre l'obra, simplement dir que s'hi ha d'anar!

2 comentaris:

  1. Aquest comentari me'l poso jo mateixa! M'he equivocat! L'actor de Flyhard que m'encanta no és el Borja Espinosa (que ho fa molt bé també) sinó el Sergio Matamala, el que fa el personatge de Javier amb jersei de rombos horrible :)

    ResponElimina
  2. Serà una bona opció teatral pel pròxim cap de setmana! ;)

    ResponElimina