dijous, 5 de febrer del 2009

Més pelis

Tinc uns dies de "poca feina". De fet m'avorreixo molt. Mentre espero la resolució de la UPC, que comencin ja les classes de la UAB (que molt alegrement han decidit aplaçar pel 23!!!), o decideixi jo què fer amb la meva vida (cosa que va irresolublement lligada a mirar ofertes de feina aquí o a l'estranger), doncs em dedico a repassar la cartellera del cine.

Aquesta tarda he decidit anar al cine a Icària, com en els vells temps. Volia anar a la Filmo però fan The Man Who Wasn’t There (L’home que no hi era) dels germans Coen que ja vaig veure el 2001 quan la van estrenar. Per cert, recordo que em va encantar, que era en blanc i negre i que el Bob Thornton estava molt interessant.

Dubto entre La Clase (François da clase de lengua francesa en el instituto de un barrio conflictivo), Bienvenidos al norte (A Philippe le mandan a una pequeña ciudad del norte llamada Bergues) i La boda de Rachel (Kym tiene un largo historial de crisis personales, conflictos familiares y estancias en clínicas de rehabilitación y la boda de su hermana Rachel se presenta como la ocasión perfecta para volver a casa).

Les dues primeres són en francès, la darrera en anglès. No sé quin idioma prefereixo practicar avui (és a dir quin idioma vull que soni de fons mentre llegeixo els subtítols). Suposo que entraré a la que comenci més aviat respecte l'hora en què arribi jo allà, que encara no sé quan serà.

I després del cine, La Revolució!

3 comentaris:

  1. No he vist cap de les que dius. Però et recomano Mi nombre es Harvey Milk. :p

    ResponElimina
  2. Ja, també havia pensat en aquesta però com que me l'han explicat 3000 cops i he vist els trailer tb 3000 cops doncs és com si ja l'hagués vist :P
    Mai se sap quina veuré, depèn de l'hora que arribi.. Si vols venir ja ho saps! no t'he dit res pq sé que estàs "estressat-clausurat" dues setmanes. I si vols venir a la Revolució tb només cal que em facis un truc!

    ResponElimina
  3. Valeva, jo vaig anar tenint certa idea de què em trobaria, però no havia vist el tràiler.

    Sí, estic clausurat, anar per la tarda em trenca massa, sorry. Tot i això intentaré anar algun dia a la filmo la propera setmana.... ja avisaré.

    A la revolució hi aniré demà :)

    ResponElimina