divendres, 13 de febrer del 2009

Poc important. Només llegir en cas d'avorriment profund.

Tinc son. I quan tinc son desvariejo. Estava aquí davant asseguda pensant "escriu alguna cosa al blog". I el cervell feia ........................ Res. Després m'ha començat a passar pel cap fer una llista de coses a fer (tipus agenda) però m'he quedat estancada en dues exposicions:
  • Exposició Àfrica "Better days are coming" de Marc Pérez Casas (Del 9 al 23 de febrer - Sala Polivalent Campus Nord; Del 23 de febrer al 9 de març - ETSEIB, Industrials Campus Sud; Del 15 al 30 d'abril – EUETIB, Industrials carrer Urgell)
  • Exposició "A LA CIUTAT XINESA. Mirades sobre les transformacions d'un imperi" al CCCB fins el 22 de febrer.
Després he pensat que l'últim cop que havia volgut anar a veure dues exposicions, quan em vaig disposar a anar-hi, ja les havien tancat :s

Els divendres a la tarda són duals. Pot ser que tingui moltes ganes de que arribi aquest moment (això passa quan la setmana ha estat estressant) o pot ser que vulgui que passi ràpid la tarda. Ara mateix estic en el segon cas. Si fossin les 19h ja estaria solucionat. D'aquí dues setmanes també estarà solucionat perquè acabo de veure l'horari de classes del màster i no se'ls ha acudit res més que posar 28h de classe la primera setmana (degut a l'endarreriment de l'inici). Espero no tenir masses coses més a fer aquella setmana sinó malament rai.

Penso més coses per escriure aquí. Aquest matí m'han fet pujar l'ego. De fet sóc de fàcil pujar, i de fàcil baixar, per desgràcia. He anat a fer una prova de nivell d'anglès per treure'm ja el maleït First i m'han dit que fes el favor d'apuntar-me al curs per preparar l'Advanced que sinó m'avorriria a classe. I he pensat "més avorriment no per favor". En realitat he fet trampes, abans de la prova he estat una hora xerrant en anglès amb una noia sèrbia, per tant a l'hora de fer l'examen ja duia carrerilla :)

Rellegeixo tot això. Vaia rotllo que acabo de clavar a algun despistat/da que vingui a parar aquí. Tant de rotllo per bàsicament no dir res. Si més no, m'ha servit a mi per fer passar la tarda; amb la tonteria ja són quasi les 18h. Una hora i marxo de casa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada