dimecres, 4 de febrer del 2009

Pelis 2009

Fa dies escoltant la ràdio vaig prendre apunts de les pelis que arribaven aquest 2009 i que em semblaven més o menys interessants. Aquí van els apunts, una mica passats a net però amb el meu desordre habitual. Ara ja puc borrar el document de text que guardava a l'escriptori amb el mateix títol que aquest post.

Ágora => Amenábar (rodada a Malta, està ambientada al segle IV d.C. i narra la història d’amor entre un esclau i una filòsofa grega)

Abrazos rotos => Almodóvar (relacions personals, as usual, entre 4 personatges, entre ells la Penélope Cruz, ambientada als anys 90 i ara)

Monters vs Aliens => Animació. Tinc moltes ganes de veure-la.. Monsters em va encantar! Haurem d'esperar fins al març.

Ice Age III => Animació. Ídem que abans perquè les anteriors, sobretot la I també em va encantar.

The curious case of Benjamin Button => Brad Pitt (un nen neix amb cos d'ancià i evoluciona al revés, de gran a jove). La veritat és que acabo de mirar el trailer i em fa una mica de mandra..

Revolutionary Road => Leo di Carpio i Kate Winslet (relació de parella ideal que deixa de ser-ho)

Valkyrie => Tom Cruise (complot per assassinar Hitler basat en fets reals)

Slumdog Millionaire => un drama sobre el guanyador de la versió índia del concurs televisiu ¿Quién quiere ser millonario?

2 comentaris:

  1. Molt bona informació cinematogràfica!
    Ho tindré en compte per quan vagi al cine!
    ;)

    ResponElimina
  2. Es veu que Valkyrie és una merda! (em pensava que era Valkyria...)

    :P

    ResponElimina